semua Kategori

Berita syarikat

Laman Utama>Berita>Berita syarikat

Talian Penyemperitan Lembaran Pembungkusan Alam Sekitar PLA/PET

Masa: 2023-05-06 Hits: 15

Poli (asid laktik)(PLA) ialah sejenis bahan terbiodegradasi baharu, yang diperbuat daripada kanji daripada sumber tumbuhan boleh diperbaharui, seperti jagung, ubi kayu, dsb. Kanji telah disakarkan untuk mendapatkan glukosa, kemudian glukosa dan strain tertentu ditapai untuk menghasilkan asid laktik ketulenan tinggi, dan kemudian beberapa asid polylactic berat molekul telah disintesis oleh sintesis kimia. Dengan biodegradasi yang baik, ia boleh direndahkan sepenuhnya oleh mikroorganisma dalam alam semula jadi di bawah keadaan tertentu, dan akhirnya menghasilkan karbon dioksida dan air, yang tidak mencemarkan alam sekitar, yang sangat bermanfaat untuk melindungi alam sekitar dan diiktiraf sebagai bahan mesra alam.

Digunakan dalam pengeluaran kepingan PET dan PLA, mengurangkan penggunaan tenaga pengeringan pra-penghabluran, dan sesuai untuk pengeluaran bahan sekunder, dengan hasil yang tinggi, penggunaan tenaga yang rendah, ciri-ciri pemplastikan yang sangat baik. Skru adalah struktur blok bangunan, pelbagai komponen, julat aplikasi yang luas, bukan sahaja sesuai untuk pengeluaran PET, tetapi juga sesuai untuk semua PLA terbiodegradasi, bahan degradasi berasaskan kanji.

gambar-1

Lembaran pembungkusan alam sekitar PLA/PET talian penyemperitan terutamanya terdiri daripada penyemperit berganda rata, penukar skrin, Pam Pemeteran, die, tiga penggelek, pendakap penyejukan, daya tarikan, penggulungan dan sebagainya. Extruder mengguna pakai jenis baru berganda rata arah bersama, yang menampilkan penggunaan tenaga yang rendah, proses mudah dan penyelenggaraan peralatan yang mudah. Struktur gabungan skru uniknya meminimumkan penurunan kelikatan resin PET, dan penggelek berdinding nipis simetri meningkatkan kecekapan penyejukan serta produktiviti dan kualiti kepingan, peranti suapan berbilang komponen boleh mengawal perkadaran bahan baharu, bahan pemulangan dengan munasabah. , masterbatch warna, dsb. Sistem Elektrik mengguna pakai sistem Siemens, yang mempunyai ciri-ciri operasi mudah, automasi tinggi dan penjimatan kos.

Ekzos vakum berganda disusun pada tong mesin untuk memastikan air dan gas dilepaskan sepenuhnya.

Extruder dilengkapi dengan pam pemeteran cair untuk output tekanan malar, dan menyediakan kawalan automatik gelung tertutup tekanan dan kelajuan.
Seluruh mesin dikawal oleh PLC untuk merealisasikan kawalan automatik tetapan parameter, operasi data, maklum balas dan penggera.

Talian penyemperitan PET tiga pelepasan baru yang tidak kering (tidak memerlukan sistem pengeringan penyahlembapan penghabluran) ialah barisan pengeluaran kepingan PET dan PLA berkualiti tinggi yang dibangunkan oleh syarikat.


gambar-2

Kegunaan produk: Pemprosesan Cemerlang, ketelusan, penghalang dan pencemaran hambar bukan toksik, mudah dikitar semula dan sebagainya.

Pembentukan vakum: Pembungkusan Makanan, Kotak Mainan, Kotak Alat Tulis, kotak hadiah, alatan tangan dan pembungkusan perkakasan.

Tujuan Penghalang: pembungkusan bahagian elektronik.

Tujuan Am: pengacuan lipat, kolar baju siap, bahan hiasan, folder, penutup dokumen.

Kegunaan khas: Peralatan Perubatan, pembungkusan farmaseutikal, perlindungan kakisan industri, dulang pembakar ketuhar gelombang mikro.

gambar-3